W ER-HA Rowery dokładamy starań, aby sprzedawane przez nas produkty były wolne od wad a przesyłki docierały bezpiecznie do naszych Klientów. Jeśli jednak wykryłeś niezgodność produktu z zamówieniem lub wadę po otrzymaniu przesyłki czy podczas użytkowania, to masz możliwość złożenia reklamacji.
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące zakupów realizowanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Jakie są możliwości zgłoszenia reklamacji?
Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt możesz reklamować:
- u Sprzedawcy z tytułu rękojmi do 2 lat od daty zakupu, ale w ciągu roku od wykrycia wady,
- u Sprzedawcy lub Gwaranta z tytułu gwarancji zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do wybranych produktów,
- u Kuriera w przypadku stwierdzenia uszkodzonej przesyłki lub towaru w transporcie.
Jak zgłosić reklamację w ER-HA Rowery?
Reklamację zgłoś pisemnie lub drogą elektroniczną na nasz adres er-ha@wp.pl.
Prosimy o zawarcie w zgłoszeniu reklamacyjnym informacji o numerze zamówienia, numerze dokumentu zakupu/paragonu, nazwy produktu, ilości, opisu wady lub niezgodności, okoliczności (w tym datę) wystąpienia wady, danych Klienta składającego reklamację, oraz żądanie w związku z tą wadą/niezgodnością.
W pierwszej kolejności staramy się usunąć wadę. Jeśli jest to niemożliwe to wymieniamy produkt na wolny od wad lub w ostateczności zwracamy pieniądze.
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji w ER-HA Rowery?
Nasz sklep ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia reklamacji, ale nie później niż w terminie 14 dni. Możemy poprosić o odesłanie reklamowanego produktu. Adres do wysyłki reklamowanych produktów: ER-HA Rowery ul. Władysława Jagiełły 6a, 98-100 Łask – Kolumna. W takim przypadku prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu – paragonu, wszelkich kart i książek gwarancyjnych.
Kto ponosi koszt wysyłki reklamowanego w ER-HA Rowery towaru?
Jeśli po wstępnej analizie zgłoszenia reklamacyjnego stwierdzimy, że reklamację uznajemy za zasadną, niezwłocznie wyślemy do Ciebie etykietę zwrotną (w formie pliku elektronicznego do wydruku).
Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu – paragonu, wszelkich kart i książek gwarancyjnych.
Po otrzymaniu etykiety, masz 5 dni robocze na nadanie przesyłki zgodnie z załączoną instrukcją. W takiej sytuacji koszty odsyłki reklamowanego towaru ponosi Sprzedawca.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie ostatecznie odrzucona, Klient zostanie poinformowany o przyczynie odrzucenia i koszt wysyłki zwrotu lub ponownej wysyłki poniesie Klient — zgodnie z aktualnym cennikiem wysyłki produktu dla wybranej formy dostawy.
Jeśli klient odeśle towar bez wcześniejszego uzgodnienia i bez korzystania z przesłanej przez nas etykiety zwrotnej, zwrócimy koszty wysyłki tylko do wysokości najtańszej formy dostawy oferowanej w naszym sklepie.
Wysyłka zwrotu bezpośrednio przez Klienta za pobraniem lub do paczkomatu bez wcześniejszego uzgodnienia nie będzie akceptowana, chyba że Strony ustalą inaczej.
Zobacz więcej w Regulaminie sklepu – Reklamacje i gwarancje
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Jeśli zakupiony produkt jest objęty gwarancją (np. producenta lub dystrybutora), to możesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji zgodnie z procedurą zawartą w karcie gwarancyjnej, którą otrzymałeś od nas wraz z produktem. Dla każdego produktu może być ona inna, dlatego uważnie zapoznaj się warunkami gwarancji oraz sposobem jej zgłoszenia.
Jak zgłosić reklamację u przewoźnika/kuriera?
Przed przyjęciem przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone. W takim przypadku spisz protokół szkody w obecności kuriera lub zgłoś problem w paczkomacie lub punkcie odbioru. W ostateczności możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jeśli to zrobisz, to prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie wysyłając informację na adres er-ha@wp.pl.
